loading...
هک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ازدواج سوری 0 166 zahra
Pooriya_kh بازدید : 1043 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (1)

HAVIJ چیست؟



 Havij یک ابزار خودکار تزریق SQL است که به متخصصان تست نفوذ کمک می کند تا آسیب پذیری های تزریق SQL را بر روی یک صفحه ی اینترنتی پیدا و اکسپلویت (exploit) کنند. یعنی شما میتوانید سایت هایی که باگ sql دارند را هک کنید.
 Havij می تواند از یک برنامه ی آسیب پذیر تحت وب بهره برداری کند. با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند دیتا بیس متصل به برنامه آسیب پذیر را شناسایی کند، کاربر ها و هش پسورد های دیتا بیس را بگیرد، جدول ها و ستون ها را استخراج کند، اطلاعات را از دیتابیس دریافت کند، دستورات SQL اجرا کند و حتی به فایل های سیستم قرار گرفته شده در پشت دسترسی پیدا کند و بر روی سیستم عامل ان دستور اجرا کند.
قدرت  Havij که آن را از ابزار های مشابه متفاوت می کند روش های تزریق آن است. درصد موفقیت در تزریق هدف های آسیب پذیر بیش از 95% می باشد.
رابط گرافیکی  Havij و تنظمیات و تشخیص های خودکار استفاده از آن را برای هر کسی حتی کاربران مبتدی آسان می کند.

دانلود در ادامه مطالب

Pooriya_kh بازدید : 6724 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

بلوتوث یک فناوری بی سیم کوتاه برد است که به تلفنهای همراه ، PDA ، کامپیوترها ، دستگاههای ضبط و پخش استریو ، لوازم خانگی ، اتومبیلها و همه وسایل دیگری که می توانید ارتباط آنها را با یکدیگر فکر کنید امکان ارتباط می دهد.

سیستم بلوتوث نیز مانند دیگر سیستم ها قابل نفوز است و به راحتی میتوان آن را هک کرد.حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در یک محل عمومی که بلوتوث شما روشن است  تلفن همراه شما نا خودآگاه با شمارهای تماس بگیرد یا SMS ارسال شود و یا یک اهنگ پخش شود و یا ……..

house link به کنترل گرفتن موبایل دیگران از طریق بلوتوث [BlueTooth Hacking]  منبع : وب سایت نت فیکس

این کارها از طریق یک برنامه ای به اسم Super Bluetooth Hack انجام میشود .

این نرم افزار از طریق Bluetooth به موبایل قربانی متصل مشود و کنترل کامل را به شما میدهد

این مطالب فقط جنبه آموزش دارد و وب سایت نت فیکس هیچ مسئولیتی نسبت به طریقه استفاده افراد ندارد ……

دانلود در ادامه مطالب

Pooriya_kh بازدید : 639 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما هم دوست داشته باشید به Wifi محل خودتان با گوشی آندروید رایگان متصل شوید !! و خبری از پسورد نباشد !!
3 برنامه مفید و واقعا کم یاب که در هیچ سایت و انجمن فارس زبانی پیدا نمیشه که مخصوص هک wifi میباشد

توجه:استفاده نادرست از این برنامه ها به عهده خوده شخص میباشد
پسورد:IRGS.ir

برنامه اول Wifi kill میباشد که جدیدترین برنامه برای هک wifi هست.

دانلود در ادامه مطالب

Pooriya_kh بازدید : 580 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
با سلام . امروز براتون برنامه cain رو گذاشتم . 
اینم یه توضیح : 

Cain & Abelیک نرم افزار بسیار قدرتمند برای کسانی است که رمز های خود را فراموش کرده و می خواهند دوباره آنها را بازیابی کرده و به دست بیاورند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از در وضعیت های گوناگون و با روش های گوناگونی نظیر رمزیابی به وسیله ی دیکشنری ، Brute-Force و حملات Cryptanalysis رمز های خود را به راحتی بازیابی کنید. این نرم افزار پشتیبانی کامل با سیستم عامل های مایکروسافت را دارد و به راحتی در آنها اجرا شده و بالاترین کارایی را دارند. برای بازیابی رمز از بسته های رمز گذاری شده از روش دیکشنری استفاده می کند و از دو روش دیگر برای بازگشایی رمز های اینترنت و رمز های درهم و همچنین تجزیه و تحلیل پروتکل های اینترنت استفاده می کند. ورژن جدید این نرم افزار که اینک در اختیار شما قرار گرفته است دارای سرعتی بالاتر بوده و همچنین ویزگی های دیگری نیز به آن اضافه شده است. 


لینک دانلود : ایـــنجا 
حجم : 8 مگابایت 

Pooriya_kh بازدید : 117 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
امروزه تقریبآ همه ی افراد در جهان به نوعی با اینترنت سروکار دارند و کسی نمی تواند بگوید که من نیازی به آن ندارم زیرا برخی از مشکلات فقط از طریق اینترنت قابل حل می باشد. همانطور که می دانید هر فرد برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. در واقع IP معرف شما در جامعه بزرگ اینترنت بوده و شما با استفاده از آن می توانید در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. اما گاهی اوقات همین آی پی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود زیرا تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانید از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند. البته نرم افزارهای مختلفی همچون آنتی ویروس ، فایروال و ... در زمینه ی امنیت و جلوگیری از ورود عوامل مخرب به داخل رایانه ساخته شده است اما این نرم افزارها هرگز نمی توانند از ورود هکرها به داخل سیستم شما جلوگیری کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است IP شما را پنهان کند تا دیگر هکرها نتوانند از این طریق وارد کامپیوترتان شوند.

نرم افزار Hide IP Easy با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ آسان و اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.


توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


Pooriya_kh بازدید : 289 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما نیز تا به حال به این فکر افتاده اید که از اطلاعات دیگر افرادی که از کامپیوتر شما استفاده می کنند مطلع شوید. به عنوان مثال می خواهید بدانید تا دیگر اعضای خانواده در هنگام گفتگوهای اینترنتی با چه افرادی در تماس هستند و چه صحبت هایی میان آن ها رد و بدل می شود. یا قصد دارید تا از نام کاربری و رمز عبور مربوط به یک وب سایت و یا برنامه خاصی که شما به آن دسترسی ندارید آگاه شوید.این کارها از نظر اخلاقی نادرست می باشد اما در مواقعی ممکن است حلال بسیاری از مشکلات باشد. برای انجام چنین اعمالی می توانید از برنامه هایی کمک بگیرید که به آن ها KeyLogger می گویند. این نرم افزارها بعد از نصب بر روی سیستم عامل اقدام به ضبط گزارش از کلید های استفاده شده در سیستم می نمایند.

در این نرم افزار یکی از بهترین keylogger های موجود را به شما معرفی می کنیم.


دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطالب

Pooriya_kh بازدید : 121 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

برنامه پینگ \"پیدا کردن ای پی سایت ها\"
با سلام . 
امروز یه نرم افزار که خودم ساختمش رو می زارم شما هم ببینید . 
این نرم افزار ای پی سایتها رو به راحتی به شما می ده . خیلی راحت 
فقط می خواد ادرس سایت رو بزنید و روی دکمه ان کلیک کنید . 

لینک دانلود : اینجا 
پسورد : www.novice-hacker.ir 
حجم : 2 م گ 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 179
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 1,256
  • بازدید سال : 7,787
  • بازدید کلی : 140,204
  • کدهای اختصاصی
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by web-abzar.ir
    این صفحه را به اشتراک بگذارید